خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

شرکت پارس فولاد سبزوار با مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک پارسیان افتتاح شد


همزمان با سفر رییس‌جمهور به خراسان‌رضوی، شرکت پارس فولاد سبزوار وابسته به بانک پارسیان با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن فولاد به عنوان یکی از ۸ طرح استانی کشور افتتاح شد.


به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این مراسم، که علاوه بر رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت، کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، سمیعی‌نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بانک پارسیان، تعدادی از مقامات محلی و نمایندگان مجلس نیز حضور داشتند، شرکت پارس فولاد سبزوار با  برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و تلاش متخصصان کشور به بهره‌برداری رسید.


این طرح استانی، بر اساس مصوبه شورای اقتصاد در ۲۱ تیرماه ۱۳۸۵ و ماموریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در خصوص طرح جامع تولید فولاد در برنامه چهارم توسعه و به استناد بند ۶ ماده ۳ قانون برنامه و بودجه نسبت به سرمایه‌گذاری جهت ایجاد ظرفیت تولید ۶.۴ میلیون تن فولاد در سال در قالب طرح‌های استانی شکل گرفته است.


شرکت پارس فولاد سبزوار، به عنوانی یکی از ۸ طرح فولادی و استانی کشور، بر اساس مطالعات امکان‌سنجی در استان خراسان‌رضوی در سال ۱۳۸۵ شکل گرفته و  در منطقه‌ای به نام جوین و در محلی با مساحتی بیش از ۲۳۰ هکتار واقع در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار-اسفراین قرار دارد . / ایسنا


*   *    *


پارس فولاد سبزوار یکی از مهمترین صنایع مادر در منطقه خراسان غربی محسوب می شود که جایگاه صنعتی سبزواربزرگ را به نحو چشمگیری ارتقاء می دهد.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی