خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

احداث پروژه ایستگاه های راه آهن سبزوار در سال 97 به مناقصه گذاشته می شود و همچنین انجام مطالعات روسازی و نصب علایم الکتریکی این پروژه نیز ابلاغ شده است.

 

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه طبق شنیده ها از منابع معتبر، در این پروژه قرار است یک ایستگاه اصلی در خود شهر سبزوار و یک ایستگاه بین راهی  حدفاصل سبزوار و شهر سلطان آباد احداث شود.

 

بر مبنای اطلاعات همین منبع معتبر، مطالعات روسازی و نصب علایم الکتریکی پروژه راه آهن سبزوار، توسط شرکت اتحادراه تا پایان سال 97 انجام می شود.

 

گفتنی است میزان مساحت و مختصات فنی در نظر گرفته شده برای هر دو ایستگاه اصلی و بین راهی پروژه راه آهن سبزوار، بسیار قابل توجه است به طوری که طبق نظر کارشناسان حوزه راه کشور ایستگاه اصلی راه آهن سبزوار پس از افتتاح به یکی از بزرگترین و مدرن ترین ایستگاه های راه آهن کشور تبدیل خواهد شد که پس از انقلاب ساخته شده است و ظرفیت تبدیل شدن به بار انداز اصلی صادرات و واردات بار در منطقه شمال شرق ایران را دارد.

 

این بدون شک یکی از پیشرفت های موثر و دستاوردهای مهم پروژه راه آهن سبزوار در سال گذشته است، که در اسفند ۹۶ طی نامه ای به شماره 164264/56  مورد تایید قرار گرفته و اجازه ی برگزاری مناقصه هر دو ایستگاه در سال 97 داده شده است.

 

با این اوصاف به نظر می رسد، پروژه اتصال سبزوار بزرگترین شهر منطقه غرب خراسان به شبکه ریلی کشور که از مسیر سلطان آباد به سمت سبزوار در حال احداث است، به مراحل امیدوارکننده ای رسیده است.


سایت اسرارنامه


راه آهن سبزوار


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی