خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانشگاه کودکان حکیم سبزواری

 برای اولین بار در ایران دانشگاه حکیم سبزواری، با این باور که کودکان اندیشمند امروز آینده سازان فردای میهن هستند و برای ایجاد نگرشی نو به دنیای علم در کودکان، دانشگاه کودکان حکیم سبزواری را راه اندازی کرده است.

 در دانشگاه کودکان حکیم سبزواری دانشجویان خردسال یک دانشگاه واقعی را با شرکت در کلاس های جذاب با موضوعات هیجان انگیز تجربه می کنند و در کلاس ها و آزمایشگاه ها و کارگاه های این دانشگاه ، از استادان دانشگاه حکیم سبزواری مفاهیم علمی را با بیانی ساده و قابل درک می آموزند.

 درهای دانشگاه حکیم سبزواری در تیرماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ هفته بر روی کودکان ۹ تا ۱۲ ساله باز می شود و شگفتی، آزمایش ، پژوهش و تجربه های نو در انتظار این کودکان خواهد بود.

 علاوه بر شرکت در کلاس ها کودکان می توانند با حضور در پناهگاه حیات وحش شیراحمد طبیعت را به طور مستقیم لمس کنند، با فضاهای آموزشی و پژوهشی و ورزشی دانشگاه آشنا شوند و زندگی دانشجویی را تجربه نمایند.

منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری 

 

گفتنی است این اقدام ابتکاری در حالی در سبزوار انجام می شود که این شهر در کنار مشهد یکی از دو قطب بزرگ دانشگاهی شمال شرق ایران است. در بین همه واحدهای دانشگاهی موجود در این منطقه از کشور، دانشگاه حکیم سبزواری است بزرگترین دانشگاه معتبر ملی در نیمه غربی خراسان رضوی و حتی خراسان بزرگ است.

 

 

دانشگاه حکیم سبزواری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی