خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 «راشن و ماهشن» عنوان یک مجموعه انیمیشنی است که در سال 92 توسط هنرمندان مطرح عرصه پویانمایی سبزوار تولید شد و در نوروز 93 هر روز از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به نمایش درآمد.

راشن و ماهشن اولین مجموعه انیمیشنی تولید شده توسط هنرمندان سبزواری است که به سفارش و با بودجه صدا و سیمای خراسان رضوی در این شهر تولید شده و در چند قسمت از شبکه استانی پخش شده است. بدین ترتیب سبزوار پس از مشهد مقدس اولین شهرستان خراسان رضوی است که در تولید مجموعه های انیمیشنی طرف قرارداد صدا و سیمای استانی شده است.

سری اول مجموعه انیمیشنی راشن و ماهشن در 13 قسمت 10 دقیقه ای به تهیه کنندگی سیمای استانی خراسان رضوی و به دست هنرمندان گروه مهندسی پویانمایی سروستان سبزوار به سرپرستی پروانه باغانی طی مدت حدوداً 2 سال تولید شده است و موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق و خانه هنردانشجوی حوزه فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری از دیگر مجریان و حامیان این طرح بوده اند.


 این مجموعه پویانمایی در بهمن ماه 92 با حضور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی و تعدادی از میهمانان استانی و کشوری در سبزوار رونمایی شد.

پویا نمایی راشن و ماهشن


نظرات  (۲)

  • گرافیست ارشد
  • آهان سپاسگزار ...
    راستیب وبلاگ ما رو هم لینک و دنبـال کنید اگر دوستی داشتید ..
  • گرافیست ارشد
  • ممنون ، یه سوال
    حالا مگه خراسان غربی هم داریم ؟!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز.
    خراسان غربی اصطلاحی است که به نیمه غربی خراسان اطلاق می شود. این منطقه تحت عنوان سبزوار بزرگ و دیار سربداران هم شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به ادرس زیر مراجعه کنید:
    http://westernkhorasan.blog.ir/post/%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA

    پیروز باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی