خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

2 پرواز فرودگاه مشهد در فرودگاه سبزوار فرود آمدند

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۰۲:۲۹ ب.ظ

⭕️۲ پرواز فرودگاه مشهد در سبزوار فرود آمدند

💢۲ پرواز از مبدا تهران و اهواز به مقصد مشهد مقدس که امروز ۲۰ شهریور به دلیل شرایط نامساعد جوی و وجود گرد و غبار موفق به نشستن در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نشده بودند، در فرودگاه شهدای سبزوار فرود آمدند. 

💢مدیر فرودگاه شهدای سبزوار روز دوشنبه گفت: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی "وارش" در مسیر تهران به مشهد و یک فروند هواپیمای MD ۸۳ متعلق به شرکت هواپیمایی "زاگرس" در مسیر اهواز به مشهد به دلیل مساعد نبودن شرایط جوی فرودگاه مشهد قادر به نشستن در این فرودگاه نشده بودند.

💢حسین شادمان اظهار داشت: هواپیماهای مزبور با هماهنگی صورت پذیرفته در فرودگاه سبزوار بر زمین نشستند و پس از انجام فرآیند سوختگیری و مساعد شدن هوای مشهد راهی این فرودگاه شدند.

💢وی تصریح کرد: فرودگاه شهدای سبزوار بار دیگر اهمیت و نقش حمایت و پشتیبانی خود را از پروازهای دومین فرودگاه بزرگ کشور در مشهد مقدس در ایام شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) ایفا کرد.

💢 هفته گذشته نیز فرودگاه سبزوار ۲ پرواز رفت و برگشت زائران اربعین بین این استان و نجف اشرف را پذیرفته بود.

💢پروازهای فرودگاه سبزوار با وجود مهیا بودن زیرساخت های لازم و با وجود سابقه ۱۸ ساله فعالیت آن در زمینه جابه‌جایی مسافر بین سبزوار و تهران، از دی ماه پارسال به بهانه آنچه که از سوی شرکت های هواپیمایی نبود تجهیزات "ایر استارتر" و "جت استارتر" عنوان می شود، متوقف شده است.

💢سبزوار، پس از مشهد، دومین فرودگاه فعال استان خراسان رضوی را دارد که با گستره ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.

💢فرودگاه شهدای سبزوار، که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی، در سبزوار فرود می آیند. 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی