خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

با موافقت شورای گسترش آموزش عالی؛ دو رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری راه اندازی شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حکیم سبزواری از صدور مجوز ایجاد و راه اندازی  دو رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.


دکتر محمد رضا معین فرد با اعلام این خبر گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه مورخ ۴ تیرماه ۹۸، ضمن بررسی امکانات و اعضای هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری با راه‌اندازی رشته‌های”مهندسی عمران گرایش آب و سازه های هیدرولیک” در مقطع کارشناسی ارشد و”علوم کامپیوتر”در مقطع کارشناسی در دانشگاه حکیم سبزواری موافقت کرد.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه  حکیم سبزواری با اشاره به اینکه پذیرش در این دو رشته جدید از مهرماه سال جاری و همزمان با سال تحصیلی ۹۹-۹۸ صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش اختصاص یافته از سوی سازمان سنجش جهت رشته مهندسی عمران_سازه های هیدورلیکی در دانشگاه حکیم سبزواری۱۴ دانشجو که پذیرش ۱۲ دانشجو در نوبت روزانه و ۲ دانشجو در نوبت شبانه است.


وی افزود: همچنین ظرفیت پذیرش  رشته مهندسی علوم کامپیوتر ۶۰ دانشجو است که ۵۰  دانشجو روزانه و ۱۰دانشجو در نوبت شبانه است .


دکتر معین فرد با اشاره به اینکه اخذ موافقت این رشته های جدید با رایزنی های صورت گرفته حوزه معاونت آموزشی و نشست مشترک رئیس و مسولان دانشگاه با مدیرکل شورای گسترش آموزش عالی صورت گرفت، افزود: گسترش رشته های جدید در دانشگاه حکیم سبزواری بر مبنای آینده نگری و نیاز سنجی جامعه و بازارکار صورت می گیرد.


گفتنی است دانشگاه  حکیم سبزواری بزرگترین دانشگاه ملی در نیمه غربی استان خراسان رضوی و دومین دانشگاه معتبر در شمال شرق ایران است که در کنار دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه های معین منطقه 9 آموزش عالی است.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی