خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

به دنبال انتشار فراخوان طراحی سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار برای علاقه مندان به شرکت در این چالش هنری و اقتصادی سئوالات متعددی پیش آمده است که از طریق ایمیل مربوطه با ما در میان گذاشته اند. اینک روابط عمومی منطقه جهت پاسخگویی به همه علاقه مندان گرامی که احتمالا مشابه همین سئوالات را مطرح خواهند کرد، مشخصات مورد نظر در پروژه طراحی سردر را تشریح می کند:

سردر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار در ابعادی به طول حدود 80 متر در ارتفاع 20 متر در نظر گرفته شده است. ضروری است در این فضا دو لاین ورودی و خروجی ماشین رو با لحاظ وسایل نقلیه سنگین که توسط یک بولوار و اتاقک نگهبانی از یکدیگر جدا می شوند، تعبیه شود. بدیهی است که باید محل عبور و مرور افراد پیاده نیز در این سردر لحاظ گردد.


این سردر قرار است در ضلع جنوبی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار و در مجاورت جاده مشهد – تهران احداث گردد.

دیواره های کناری این سردر نیمه سنگی به رنگ سفید و زرد و نیمه نرده ای به رنگ کرمی است.

شرکت کنندگان در این چالش می بایست علاوه بر اینکه زیبایی اثر را در سردر طراحی شده لحاظ میکنند، المان های مورد نیاز مربوط به جنبه های ملی و بین المللی اثر را نیز مورد توجه قرار دهند. از همه مهمتر طرح پیشنهادی باید قابلیت اجرای فنی نیز داشته باشد.

همانطور که پیشتر گفته شد داوری طرح های رسیده زیر نظر دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام خواهد شد و به سه نفر که بهترین طرح ها را ارائه دهند، جوایزی از یک سکه تمام بهار آزادی برای نفر اول، نیم سکه و ربع سکه برای نفرات دوم و سوم اهداء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند طرح های خود را به آدرس ایمیل sabzevarsez@gmail.com و یا تلگرام، گپ و سروش ما به شماره 09220900681 ارسال کنند. همچنین سئوالات خود را از طریق همین آدرس ها و یا از طریق شماره تماس ثابت: 05144221810 (دفتر منطقه ویژه اقتصادی سبزوار) مطرح نمایند.

منبع: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی