خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 مجله اینترنتی اسرارنامه

مدیرعامل شهرک های صنعتی سبزوار گفت: شهرک های صنعتی این شهرستان به نُرم لازم از نظر شرکت شهرک های صنعتی خراسان و سازمان صنایع کوچک برای احداث تصفیه خانه فاضلاب رسیده اند.

اسماعیل نامنی در گفتگو با خبرنگار اسرارنامه افزود: سبزوار تا سالهای گذشته به این نُرم نرسیده بود و آن نرم میزان هزارمترمکعب پساب است که باید در هر شبانه روز از واحدهای فعال در شهرک های صنعتی رها شود.

وی ادامه داد: اکنون با استقرار و بهره برداری از چند واحد لبنی در فاز 2 شهرک صنعتی سبزوار و چند واحد قندی و واحدهای دیگری که پساب زیادی دارند، ضرورت تأسیس تصفیه خانه فاضلاب برای شهرک صنعتی سبزوار مورد تأیید قرار گرفته و مکان آن هم جانمایی شده که امیدواریم امسال تا دهه فجر با تأمین اعتبار لازم مراحل ساخت آن آغاز گردد.

نامنی توضیح داد: این طرح در مرحله اول نیاز به اعتبار ملی دارد در مراحل بعد بخش خصوصی هم می تواند وارد شود. از آنجایی که در بودجه 99 ردیفی برای این طرح در نظر گرفته نشده است، اکنون از طریق سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی خراسان و با پیگیری نمایندگان، دنبال آن هستیم که بتوانیم از محل اعتبارات استانی، اعتبار لازم را فراهم آوریم.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی