خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

در آستانه یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه سبزوار
 
🔺مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ازآغاز فراخوان جمع آوری عکس ها و اسناد قدیمی بیمارستان حشمتیه خبرداد.
 
🔺محمد باقرزاده با بیان این خبر اظهار کرد: بر اساس اسناد معتبر تاریخی بیمارستان حشمتیه به عنوان اولین بیمارستان خراسان بزرگ و از جمله اولین بیمارستان های کشور به شمار می رود که اکنون این بیمارستان صدمین سال فعالیت خود را سپری می کند.
 
🔺وی با اشاره به اهمیت شناخت مردم از این دستاورد مهم و ارزشمند،افزود: یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه سبزوار، برای معرفی این میراث ماندگار فرصت بسیار مغتنمی می باشد که نیازمند همراهی هرچه بهتر مردم و مسئولین است.
 
🔺باقرزاده ادامه داد: در همین راستا و با توجه به جایگاه این بیمارستان حشمتیه،دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در نظر دارد آنچه را که شایسته این ریشه کهن است در قالب همایش و نمایشگاهی در خور شان و منزلت آن برگزار نماید.
 
🔺وی با اشاره به آغاز فراخوان جمع آوری عکس ها و اسناد قدیمی این بیمارستان اضافه کرد: کلیه همشهریان گرامی در داخل و خارج از کشور می توانند با ارسال تصاویر،فیلم و یا اسناد قدیمی این بیمارستان،در راستای شناساندن این میراث گرانبها سهیم باشند.
 
🔺مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوارخاطرنشان کرد:علاقمندان می توانند با مراجعه به پوستر فراخوان جهت ارسال مستندات خود اقدام نموده و این دانشگاه به پاس این همراهی ارزشمند بر خود واجب می داند تا به نحوه شایسته از شرکت کنندگان تقدیر نماید.
 
🔺شایان ذکر است؛آثار ارسالی به دبیرخانه یکصدمین سال تاسیس بیمارستان حشمتیه با درج مشخصات ارسال کنندگان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی