خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ

موفقیت شهریورماه با محمود دولت آبادی
ماهنامه معروف موفقیت در سیصد و نود و ششمین شماره  خود که در شهریور 98 منتشر شده است، صفحاتی را به معرفی محمود دولت آبادی نویسنده برجسته سبزواری اختصاص داده است. 

به گزارش اسرارنامه، در این شماره از مجله موفقیت سه صفحه کامل از صفحات ابتدایی آن به انتشار دو پرتره و یک بیوگرافی کامل از زندگی محمود دولت آبادی اختصاص داده شده است

گفتنی است مجله موفقیت با 22 سال سابقه فعالیت از مجلات با سابقه و پر طرفدار کشور است که گفته می شود با هدف اشاعه فرهنگ مثبت نگری در بین مخاطبان خود راه اندازی شده و به گفته وبسایت این مجله، در صدد است بستر فرهنگی لازم را برای ارتقاء سطح کیفی و کمی بهداشت روانی جامعه فراهم آورد. 

محمود دولت آبادی آقای رمان ایران معمولا از جمله مشاهیر معاصر ایران است که مرتبا در دوران حیات این شانس را داشته که مورد توجه رسانه های مختلف داخلی و خارجی قرار بگیرد و گفته می شود از معدود نویسندگان ایرانی است که توانسته از طریق نویسندگی به درآمدزایی مناسب اقتصادی برسد.

او در 10 مرداد 1319 در روستای دولت آباد سبزوار متولد شده و سپس تا جوانی در شهر سبزوار اقامت داشته و از سالهای جوانی برای کار به تهران مهاجرت کرده و همانجا ماندگار شده است.

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی