خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی

تارنمایی پیرامون مهمترین مسائل خراسان غربی به مرکزیت کهن شهر سبزوار

خراسان غربی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

گمرک سبزوار راه اندازی شد

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ

گمرک در سبزوار فعال شد
سبزوار- ایرنا- اداره گمرک سبزوار به منظور تسهیل در مراودات بین‌المللی روز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور مسوولان محلی و نمایندگان مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی در محل مجموعه شهرک صنایع این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی فعالیت خود را آغاز کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در همین خصوص به خبرنگاران گفت: با استقرار اداره گمرک در این شهرستان یکی از زیرساختهای مهم اقتصادی سبزوار فراهم شد.

علی امید بخش افزود: فعالیت گمرک در سبزوار علاوه بر ایجاد شتاب اقتصادی در فعالیت واحدهای تولید و تجاری، شاخصهای اقتصادی شهرستان سبزوار را در مراودات بین‌المللی ارتقا می‌دهد. 

وی ادامه داد: گمرک سبزوار تنها یک دفتر نیست بلکه پایگاهی اداری است که فعالان حوزه اقتصادی می‌توانند با بهره‌گیری از خدماتش امور مربوط به صادرات محصولات را از همین مکان به سمت گذرگاههای مرزی کشور و همچنین امور مرتبط به واردات مواد اولیه را در داخل شهرستان سبزوار انجام دهند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: این شهرستان با فعالیت ۱۷ هزار واحد صنفی، ۲۷۰ واحد صنعتی و ظرفیتهایی همچون فرودگاه و راه‌آهن نیازمند ایجاد اداره گمرک بود. 

وی افزود: مجوز و موافقت سازمان گمرک ایران با استقرار و فعالیت گمرک در سبزوار پارسال صادر شده بود که امسال محقق گردید.

دو شهرک صنعتی با استقرار و فعالیت ۷۰ واحد تولیدی نیز در سبزوار فعال هستند. 

 

گمرک سبزوار

 

گمرک سبزوار

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی